Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Ο ΆΓΙΟΣ ΙΑΚΏΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΦΩΚΆ. Τι ωραίος Δεσπότης που είσαι, Γεράσιμε"!

"Τι ωραίος Δεσπότης που είσαι, Γεράσιμε"!
...
Φαντάζεστε όλοι, αδελφοί μου, την συγκίνηση μου.
Επανέλαβα στον Άγιο Χαλκίδος την προπετή και αυθάδη απάντησή μου:
Εσπερινός  Μεσοπεντηκοστής Τετάρτη, Τρίτη προς Τετάρτη, 1980. Καθόμουν εκεί στην είσοδο, ο Γέροντας, ο Μακαριστός ο πατήρ Ιάκωβος, ο οποίος ανέγνω τόσο ωραία τις προφητείες, έχω πρόβλημα εγώ στη γλώσσα, όπως με ακούτε, κι όταν ακούω κάποιο να διαβάζει ωραία, θαυμάζω και καμαρώνω. Και ήθελα να του πω:
 “ Τι ωραία διαβάζεις τις προφητείες”! 
Ήταν καθήμενος εκεί στην είσοδο δεξιά και όπως γύρισε και με είδε μου είπε: 
“ Ωραίος Δεσπότης που είσαι, Γεράσιμε”!
Κι εγώ απαντώ αυθαδώς, ως είθισται του Γερασίμου, 
“Δεν είμαστε καλά”. Και απαντά ο Γέροντας:
“ Θα έρθεις παιδί μου μια μέρα εδώ να λειτουργήσεις ως αρχιερεύς, αλλά εγώ θα έχω φύγει”.
 Και Άγιε Χαλκίδος, σεβαστοί μου πατέρες,  αγαπητοί μου αδελφοί, η ημέρα ήρθε. Είχε δίκιο ο Γέροντας. Εγώ ήμουν με τα παντελόνια μου, αυτός έβλεπε όμως. Είχε τη δυνατότητα ο Άγιος του Θεού να μην περιορίζεται από το χρόνο, ήταν μπροστά του το πεδίο ολόκληρο, ήταν από αυτούς που λέει ο Κύριος “Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία ότι αυτοί τον Θεόν όψονται”. Και βλέπουν οι άνθρωποι του Θεού τα μελλούμενα, αναγινώσκουν με πολλή ευκρίνεια. Και είδε ότι σήμερα θα έρθω με την ευχή σας, την ευλογία σας, την άδεια σας, την επιείκια σας, την ανοχή σας, να λειτουργήσω εδώ ως αρχιερεύς ...

Κεφαλληνίας Γεράσιμος 13.6. 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: